4 בדצמ׳ 2017

ניהול זמן. - להשקיע זמן - לשאול שאלות נכונות (איפה הטעות) ולענות עליה

כפי שציינתי קודם, אחד הדברים החשובים בניהול  זמן קשור להפקת לקחים. ולמחשבה.
כלומר אם שכחתי משהו, אם משהו לא התממש, לקחת רגע מה היה לא בסדר בדרך שרשמתי את זה.

בצורה דומה, ניהול זמן מחייב להשקיע חשיבה מידי פעם על מה קורה. כך למשל, אם נגעתם באותו מסמך פעמים, במקום לתייק אותו
אם פתחתם אותו מסמך פעמים בתיבת הדואר, צריך רגע לחשוב למה... למה זה קרה ומה לעשות כדי שלא יקרה.

כך למשל:
כשאנחנו מדפיסים קבלות מהג'ימייל, איך לבדוק שלא להדפיס אותה קבלה פעמים, שלא לגעת בואתו מסמך פעמים?
הפתרון שלי הוא פשוט, יש להשתמש בכוכביות ולרשום V  ליד הקבלה שרשמתי.
מדובר על דבר פשוט, אבל מאוד אפקטיבי.

בקיצור, מידי פעם להקדיש זמן חשיבה לעבודה שלהם. זה עוזר משהו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה